Kiss, VirágZagyi, Máté2021-10-142021-10-142021-10-11http://hdl.handle.net/2437/322789Dolgozatomban a MARSO kereskedelmi és szolgáltató Kft. működését és franchise rendszerét mutatom be. A cég több mint 30 éves múltra tekint vissza és ez idő alatt a magyarországi abroncspiac meghatározó szereplője lett. A kutatásom célja, hogy képet adjak arról, hogy a társasházi lakásból induló vállalkozás hogyan fejlődhetett nagyvállalattá, mik a növekedés elengedhetetlen tényezői. Az első fejezetben hazai és külföldi szakirodalmak feldolgozásán keresztül vázolom fel a témához kapcsolódó főbb fogalmakat, folyamatokat. Az eredmények részben kerül részletes bemutatásra a cég fejlődése, működése, csatornapolitikája, vállalati identitása, franchise rendszere, valamint az ehhez kapcsolódó ellenőrzési és utókövetési tevékenységek. Az eredmények és a felhasznált szakirodalmak alapján a 4. fejezetben választ adok a kutatási kérdésekre és olyan javaslatokat teszek, melyeket a gyakorlatban is hasznosítani tud a cég. Végezetül pedig egy tömör és lényegre törő összegzéssel zárul a dolgozatom, melyben az egyes fejezetek legfontosabb részeit emelem ki.63hufranchisecsatornapolitikaszervezeti felépítésvállalati indentitásA MARSO Kft. működése és franchise rendszereOperation and franchise system of MARSO Ltd.DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány