Földi, KataKolláth, Andrea Vanda2025-01-132025-01-132024-10-29https://hdl.handle.net/2437/384802Dolgozatomban a CSR (Corporate Social Responsibility) vagyis vállalati társadalmi felelősségvállalás fogalmát dolgoztam fel az Eisberg Hungary Kft. példájának bemutatásán keresztül. Mélyinterjút készítettem a vállalat cégvezetőjével Gazsi Zoltánnal, továbbá kérdőíves kutatással támasztottam alá a dolgozatomat. A CSR fogalmának ismerete ma Magyarországon a vásárlók körében nem számottevő. Ennek egyik fő oka, hogy a hazai gazdasági életben ez a tevékenységi kör még mindig nem egyértelmű a vállalatok részéről. A vállalaltok elhanyagolható mennyisége folytat tudatos CSR tevékenységet. A vásárlók hajlandósága pedig a magasabb ár kifizetésére egy CSR tevékenységeket felvállaló vállalat termékéért csekély. A jelenlegi eredmények negatív képet mutatnak, ugyanakkor a jövőbeni érdeklődés bizakodásra ad okot.70huCSRvállalati társadalmi felelősségvállalásEisbergEisberg Hungary Kft. vállalat CSR (Corporate Social Responsibility) vagyis társadalmi felelősségvállalás tevékenységének vizsgálataInvestigation of the CSR (Corporate Social Responsibility) activities of Eisberg Hungary KftKözgazdaságtudomány::MarketingKözgazdaságtudomány::VállalatgazdaságtanHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.