Fehér, AndrásBessenyei, Ditta Fruzsina2020-10-272020-10-272020-10-26http://hdl.handle.net/2437/297522Dolgozatomban az online marketing világát térképeztem el, vizsgáltam annak előnyeit és hátrányait, majd az online marketing ügynökségek témakörében gyűjtöttem információkat, hogy végül bemutassak egy debreceni vállalatot, a FutureManagement online marketing ügynökséget, ahol jómagam is tevékenykedek. A dolgozatom központi kérdéseként arra kerestem a választ, mi egy online marketing ügynökség sikeres és hatékony működésének a titka, illetve, hogy egy vállalkozásnak miért éri meg külső ügynökséggel kooperálnia. Kutatásaim során a FutureManagement munkatársaival és egy partnerével készítettem interjúkat, melyek értékelése után választ kaptam minden felmerülő kérdésemre.63humarketingonline marketingügynökségEsettanulmány az online marketing ügynökségek működésérőlCase study of the operation of online marketing agenciesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing