Szakács, AttilaBoldizsár, Ádám2023-12-182023-12-182023-10-17https://hdl.handle.net/2437/363712A Teknikum Kft. agilis piaci szereplő aki őszinte, biztonságos és fenntartható elvek mentén szeretné fenntartani üzletmenetét a gyorsan változó gazdasági környezetben. Napjainkban mindent átfogóan érint a környezetvédelem, ahogyan a vállalati piacot is, legyen szó zöldre mosásról vagy elkötelezett valós értékekről, viszont az energiaválság létrejöttével egy egészen új megvilágításból kell a megújuló energiákra gondolnunk. Eddig mint lehetőség és versenyelőny szerepelt a kínálatban, viszont mostanra nem más mint az elkerülhetetlen jövő. A dolgozatomban arra keresem a választ hogy milyen mértékben befolyásolja a Teknikum Kft. partnereit a fenntarthatóság és milyen viszonyban áll más tényezőkkel. Továbbá fontos megérteni, hogy a vállalatok mit értenek fenntarthatóság alatt és ez mennyiben nyilvánul meg cselekedeteikben. A célom, hogy megérthessem és alkalmazható tudássá formáljam a döntéshozást leginkább befolyásoló szempontokat.45hukörnyezetvédelemenergiahatékonyságAz energiahatékonyság gazdasági és marketing szerepe egy versenyképes és fenntartható cég jövőjébenThe economic and marketing role of energy efficiency in the future of a competitive and sustainable companyDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.