Szente, ViktóriaSzigeti, OrsolyaSzendrő, KatalinFülöp, NikolettaHorváthné Szigedi, Katalin2024-08-012024-08-012014-12-31Táplálkozásmarketing, Évf. 1 szám 1-2 (2014): Táplálkozásmarketing , 1392064-8839https://hdl.handle.net/2437/378758-Eredményeink szerint a fogyasztók érdeklődőek az ökoélelmiszerek iránt, de ez cselekvési szinten csak korlátozott mértékben valósul meg. Az öko- és a konvencionális gazdaságok egyaránt a legnagyobb problémának a hatékony stratégia hiányát tartják. Különösen kritikus terület az értékesítés helyi szervezése és a kommunikáció, amelyek kezelése mielőbbi beavatkozást sürget.application/pdforganic foodsBalatonmarket potentialökológiai termékekBalatonpiaci lehetőségekÖkológiai termékek piaci lehetőségei a Balaton déli vízgyűjtőjénfolyóiratcikkOpen AccessSzerzőhttps://doi.org/10.20494/TM/1/1-2/20Táplálkozásmarketing1-21TM2631-1380