Károlyi, GézaBeri, János2025-06-192025-06-192025https://hdl.handle.net/2437/393371A dolgozatom célja a promóciók hatékonyságának vizsgálata a táplálékkiegészítők havi keresletére gyakorolt hatás szempontjából. A szakmai gyakorlat során gyűjtött adatok elemzése alapján megállapítható, hogy a célzott akciók különösen a fehérje termékek esetében jelentős forgalomnövekedést eredményeztek. A vásárlószám növekedése és a tudatos tanácsadás együttesen járultak hozzá az eredményekhez. Emellett készletkezelési és bolt elrendezési fejlesztések is megvalósultak, amelyek javították a vásárlói élményt. A vizsgálat igazolta, hogy a jól kommunikált promóciók hosszabb távon is pozitívan befolyásolják a vásárlói magatartást.25hupromóciós hatékonyságtáplálékkiegészítő keresletmarketingelemzésPromóciók hatékonyságának elemzése a táplálékkiegészítők havi keresletéreAnalysis of the effectiveness of promotions on monthly demand for dietary supplementsKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.