Árváné Ványi, GeorginaSzendi, Anikó2012-11-222012-11-2220122012-11-22http://hdl.handle.net/2437/152999Szakdolgozatomban a személyes marketing területét vizsgálom. Először a témával foglalkozó szakirodalmat dolgozom fel, kezdve a marketing fogalmától, tanulmányozom a hírességek marketingjét, majd közelebbről is megismerkedem a személyes marketing, az énmárka építés fogalmával, kiépítésének fontosságával, lépéseivel. Ezt követi a personal branding egyik speciális területének, a vállalati vezetők személyes marketingjének áttekintése. A gyakorlati rész célja az, hogy megvizsgáljam, a magyar közép-és felsővezetők mennyire ismerik a személyes marketing területét, alkalmazzák-e annak eszközeit az üzleti életben. Hipotéziseimet mélyinterjúk elkészítésével kívánom igazolni.65huszemélyes marketingpersonal brandingénmárkaönmarketingÉn, mint márka: a személyes marketingThe brand called Me: personal brandingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing