Revákné dr. Markóczi, IbolyaDr. Türk, Gábor2025-06-232025-06-232025-04-12https://hdl.handle.net/2437/394316A gyorsuló világunkban a tehetséges diákok megtalálása, és a tehetség színvonalá-nak megtartása, illetve tovább emelése sokszor embert próbáló feladat elé állítja nem-csak azokat a jó képességű gyakornok hallgatókat, akik szakmájuk magas szintű tudása mellett képesek felismerni a tehetséges diákokat, hanem bennünket mentor tanárokat is. A tehetség felismerése önmagában még nem elég, azt valahogyan formálni, irányítani, adott esetben kordában is kell tartani. Különösen akkor, ha ehhez a tehetséghez az átlagos, megszokot-tól eltérő viselkedés is társul. Dolgozatom célja az, hogy mint gyakorló pedagógus és vezető tanár megvizsgáljam, hogyan, milyen módszerek, eszközök segítségével tudják, eldönteni a mentorált tanárjelöltek, hogy melyik tanuló tehetséges és miben.30humentorált, gyakornok, tehetség azonosítás, tehetség gondozás, egyéni fejlesztési terv, esettanulmányEgy mentorált tanárjelölt szerpe a tehetség felismerésében és gondozásában - esettanulmányNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.