Polereczki, ZsoltLénárt, Julianna2017-10-272017-10-272017-10http://hdl.handle.net/2437/244668A neuromarketing egy nagyon hatékony kutatási eszközcsoport mely még nagyon gyerekcipőben jár. Ennek pedig szerves része a használat etikus keretrendszerének kialakítása. Dolgozatommal ehhez kívántam hozzájárulni. Kutatásom több részt is magába foglal. Először is egy általános bemutatásra kerül sor, ahol feltérképezem a hagyományos kutatási eszközöket és a részletesen bemutatom a neuromarketing területeit. Ezt követően primer kutatásaim kerülnek reprezentálásra, majd pedig az általuk szerzett adatok elemzése. Párhuzamot vontam a tradicionális és a neuromarketinges piackutatási eszközök között, illetve ismertetem a lakosság és a piackutató cégek álláspontját a neuromarketing etikai nézeteire vonatkozva. A dolgozat végére összefoglaló képet kapunk magáról a neuromarketingről és eszközeiről, azok felhasználási lehetőségeiről, pozitívumairól és negatívumairól egyaránt.52huneuromarketingagykutatásszemkamerás vizsgálatNeuromarketing etikai vonatkoztatásaiEthical aspects of neuromarketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing