Kiss, ÁgotaBodnár, Vanessza2017-05-262017-05-262017-05-25http://hdl.handle.net/2437/240980Meglepő képet mutat a nemzeti dohányboltok helyzete Magyarországon. Nem csak az Fdvtv. törvény bevezetéseinek körülményeire gondolva, hanem az azzal járó változásokra is. A nemzeti dohányboltok területi megoszlása az évek során nem hozott nagy mértékű változást. Mindemellett az üzletek átlag forgalma viszont lassú csökkenést eredményezett. A Európai Unió irányelveinek köszönhetően a magyarországi dohányiparra vonatkozó törvények is változásokon mentek keresztül. Ennek ékes példája az egyre inkább magasodó dohánytermékek árai. Igaz, hogy az áruforgalom egyre inkább csökken, de az árak emelkedésével a dohánytermék-kiskereskedelem forgalma a Központi Statisztikai Hivatal szerint is nő.35huNemzeti dohánybolteladáshelyi kommunikációdigital signageA nemzeti dohányboltok és az eladáshelyi kommunikáció kapcsolataDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány