Kiss, MariettaGál, György2024-06-182024-06-182024-04-24https://hdl.handle.net/2437/373527Szakdolgozatom fókuszában az egészségügyi applikációk álltak, ugyanis a modern világban, ahol felgyorsult az emberek élete és mindenkit egyre több stressz ér a munkahelyén és a magánéletben egyaránt, felértékelődött annak is a szerepe, hogy mi az, amit a tudatos emberek megtehetnek saját egészségügyi állapotuk fenntartása érdekében. Napjainkban ráadásul divattá vált a betegségmegelőzés és a prevenciós intézkedések alkalmazása, így a felhasználók számos megoldás közül válogathatnak, és ezen megoldások mind azt a célt szolgálják, hogy minél több releváns információhoz hozzájuthassanak az egészségügyi állapotukkal kapcsolatban. Szakdolgozatom témájának vizsgálata során szekunder kutatást végeztem, amely kutatásban ismertettem a marketing szerepét és jelentőségét, a mobilmarketinget, valamint kimondottan a marketing szerepét az egészségügyben. Primer kutatásom során pedig egy kérdőíves vizsgálatot folytattam le, amely vizsgálat során három kutatási kérdésre kerestem a választ. Az első kutatási kérdés az volt, hogy a kitöltők átlagosan mennyi időt töltenek testmozgással, valamint egészséges étkezéssel. Az eredmények azt mutatják, hogy a kitöltők nem töltenek elegendő időt testmozgással, valamint nem fogyasztanak elegendő friss zöldséget és gyümölcsöt.59huegészség, applikáció, fejlesztésHabita applikáció marketig szerepe és fejlesztéseNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.