Siklós, BalázsFéki, Brigitta2009-09-292009-09-2920092009-09-29http://hdl.handle.net/2437/89417A dolgozat célja a modern magyar pénzintézeti szektor elmúlt húsz éves fejlődésének bemutatása elsődlegesen marketing nézőpontok szem előtt tartása mellett. Az egyes fejlődési szakaszok áttekintése. A bankrendszer fejlettségének nemzetközi összehasonlítása a 2000-es évek közepén. A piaci rendellenességek okainak felkutatása, és a verseny fokának magatartási modellek való mérése és az eredmények tekintetében a versenyhelyzet jellemzése. A fokozott árverseny következtében előtérbe kerülő marketing szempontok a banki működésben. A bank- és szolgáltatásmarketing elmélet és gyakorlatba való átültetése az OTP Bank, a Raiffeisen Bank és a Polgári Takarékszövetkezet gyakorlatában.55huBankversenybankmarketingszolgáltatásmarketingpénzintézetekA pénzintézetek által folytatott harc a lakossági ügyfelekért