Körmendi, AttilaKáposztássy, Zita2018-05-082018-05-082018-04-03http://hdl.handle.net/2437/251388Dolgozatomban vallásos és állami iskolákat vetettem össze egymással. A vizsgálat során összehasonlítottam a két típusú intézményben az iskolai zaklatás előfordulásának gyakoriságát, az iskolai klímát, a tanulók diszfunkcionális attitűdjeit és az érzelmi, valamint szociális intelligenciájukat. Arra kerestem a választ, hogy a felekezeti iskolákat átható vallásos jelleg miképpen fejti ki hatását a légkörre és a tanulókra.80huiskolai zaklatásvallásosságiskolai klímadiszfunkcionális attitűdökérzelmi intelligenciaEgyházi és állami középiskolák összehasonlítása iskolai klíma, iskolai zaklatás, a tanulók diszfunkcionális attitűdjei valamint érzelmi- és szociális intelligenciája menténAz iskola zaklatás csökkentése a védelmező szerep megerősítése által, figyelembe véve a gyermek- és serdülőkori pszichopátiás vonásokatAlkohol hatásának vizsgálata a „nyelvem hegyén van” jelenségreA felekezeti iskolába bekerülő nem hívő diákok vallásosságának és vallásattitűdjének változásaDEENK Témalista::Pszichológia