2008-12-052008-12-059631630773http://hdl.handle.net/2437/43763A marketingstratégia a marketing résztudományainak "koronája", az eredményes vállalati stragétiai tervezés komplex módszere. Külföldi szakirodalma rendkívül bőséges és sokrétű. Ez a könyv a hazai igényeket és az e téren szerzett tapasztalatokat figyelembe véve nyújt átfogó képet a nemzetközileg alkalmazott marketingstratégiai módszerekről. Jól megírt és tanulható tankönyv és szakkönyv egyaránt, amely logikai felépítésével, szabatos magyarázataival és a problémák megértését segítő ábráival kiválóan alkalmas a felsőfokú szakoktatás és a vállalati marketingszakemberek számára e sajátos gyakorlati tudomány eljsajátítása, illetve vállalati gyakorlatának fejlesztésére.9631630773http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibKLT00311507bibKLT00311507