Bácsné Bába, ÉvaÓnodi-Szűcs, Dániel2018-05-162018-05-162018-05http://hdl.handle.net/2437/252275Aldi, Lidl, Penny vásárlók körében végeztem kutatást. A vásárlók válaszaiból az derült ki számomra, hogy szignifikáns különbség nincs az egyes vásárlók között, ezért arra következtetek, hogy velük kapcsolatosan is érvényes, hogy áruházat választanak, nem pedig terméket. Összességében azt a következtetést vontam le, hogy a legjobb megoldás, ha egyén szintjéig kutatunk, nem pedig csoportban gondolkodunk. E feladat során arra kell törekedni, hogy az egyén attitűdjét legrészletesebb megismerjük. Az a vállalkozás lehet igazán sikeres, aki erre képes, és képes a vásárlói igények változására gyorsan reagálni, még akkor is, hogy a mostani felgyorsult világban ezek az igények is viszonylag gyorsan változnak.54hufogyasztói magatartásdiszkont áruházvásárlási szokásokAldiLidlPennyFogyasztói magatartás összehasonlítása a szupermarketek, hipermarketek és diszkont áruházak vásárlói körébenComparison of consumer behavior with costumers in supermarkets, hypermarkets and discount storesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány