Danyi-Boll, AnikóKövesdi, Bence János2021-04-222021-04-222021-04-22http://hdl.handle.net/2437/306908A dolgozatom során azt vizsgáltam, hogy hogyan vélekednek a felhasználók a MyFarm Harta vállalkozás weboldaláról, illetve közösségi oldalairól. Nem klasszikus értelemben vett vevőelégedettség felmérés, ötvözi az online marketing témakörét a vevőelégedettség témakörével. A vállalkozás tulajdonságai megfelelő alapot biztosítottak, egy egyedi kutatás létrejöttéhez. A kutatási eredmények feldolgozását követően javaslatokat tettem arra, hogy hogyan lehetne fokozni a felhasználói élményt, az egyes felületeken.66huVevőelégedettségKözösségi médiaMarketingFelhasználói elégedettség vizsgálata a MyFarm Harta online felületeinAn analisation of customer satisfaction on MyFarm Harta's websiteDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány