Szigeti, OrsolyaCsizi, Henrietta2014-11-102014-11-102014-11http://hdl.handle.net/2437/200319Szakdolgozatom témája a szolgáltatásminőség, illetve a vevői elégedettség bemutatása az Erdőspuszta Club Hotel esküvői szolgáltatásainak példáján keresztül. Szakdolgozatom célja elsősorban az volt, hogy bemutassam, hogy a házaspárok milyen mértékben elégedettek az Erdőspuszta Club Hotel által nyújtott esküvői szolgáltatásokkal szemben és ezek alapján javaslatokat tegyek a szolgáltatások javításával, illetve fejlesztéseinek növelésével kapcsolatban. A téma jelentőségét növeli, hogy ahhoz, hogy egy vállalat a kitűzött célokat el tudja érni, nagyon fontos a vevők kielégítése. Ugyanis a vállalatok a vevőiktől függenek, vagyis ismerniük kell a jelen és jövőbeli szükségleteiket, illetve teljesíteniük kell az általuk felállított követelményeket és igyekezniük kell felülmúlni az elvárásaikat. Szakdolgozatom elkészítésének célja többek között az volt, hogy egy átható, reális képet tudjak adni a vállalatnak arról, hogy a házaspárok mennyire elégedettek a cég által nyújtott esküvői szolgáltatásokkal.Kutatásom fő célja, hogy információkat szerezzek a szálloda által nyújtott esküvői szolgáltatásra vonatkozó vevői elégedettségre. Szakdolgozatom elkészítésének célja többek között az volt, hogy egy átható, reális képet tudjak adni a vállalatnak arról, hogy a házaspárok mennyire elégedettek a cég által nyújtott esküvői szolgáltatásokkal.58huErdőspuszta Club Hotelelégedettség méréseesküvőAz Erdőspuszta Club Hotel által nyújtott esküvői szolgáltatások eredményességének méréseMeasuring the effectiveness of wedding services provided by Erdospuszta Club HotelDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing