Kiss, Virág ÁgnesKiss, Dávid Zsigmond2019-04-302019-04-302019http://hdl.handle.net/2437/266420A dolgozatban a turizmust és azon belül is az egészségturizmust mutatom be az egészségmarketinggel egyetemben. Tanulmányozom a magyarországi egészségturizmust és annak a részeit is szolgáltatásokkal együtt. A püspökladányi egészségturizmust és a püspökladányi gyógyfürdőt is reprezentálom. Megvizsgálom a gyógyfürdőbe járók szokásait általánosságban és a püspökladányi gyógyfürdőbe járókét is. A kérdőíves vizsgálatokból következtetéseket vonok le és javaslatokkal is szolgálok.64huturizmusegészségturizmusegészségmarketingEgészségturizmus lehetőségeinek vizsgálata Magyarország és Püspökladány viszonylatábanInvestigation of health tourism's possibilities in relation to Hungary and PüspökladányDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing