Dávid, ImreBurgony, Lilla2013-05-072013-05-072013-04-092013-05-07http://hdl.handle.net/2437/167231Jelen munkámban a stressz és kiégés, valamint az ezekre reagáló coping-mechanizmusok jelenségkörét jártam körül és tekintettem át, leszűkítve a területet az iskolára, mint a teljesítmény prezentálásának és az egyik legmarkánsabb szociális közeg, az iskolai kortárskapcsolatok kibontakozásának helyszínére. Emellett mint lehetséges stresszre adott válaszreakciót, a humor-copingot vizsgáltam meg. A két jelenség közötti összefüggéseket tanárok és diákok mintáján tártam fel, és több (nem jelentősen szignifikáns) érdekes eredményre jutottam.40hustresszcopinghumor-copingiskolatanárhallgatókiégéshumorStressz és humor-coping az iskolábanA proszociális viselkedés a közösségi média vetületében - A Couchsurfing-jelenségPerfekcionizmus és érzelmi intelligenciaA mahleri pszichopatológiai spektrum a testvérsorrend tükrében és a SCID-II mérőeszköz módosítási javaslataStress and humor-coping at schoolDEENK Témalista::Pszichológia::Pedagógiai pszichológiano_restriction