Dávid, ImreTóthné Jeney, Gabriella2015-05-052015-05-052015-03-30http://hdl.handle.net/2437/211977A dolgozat eleje a nyelvi tehetség jellemvonásairól szól. Igyekszik egy összefoglaló képet adni, hogy miképpen, milyen feladatokkal, mire irányuló kérdésekkel, megfigyelésekkel lehet ezeket a vonásokat felismerni. A dolgozat gerincét a tehetséges diákokból álló osztályok tanítása során használható gyakorlati ismeretek áttekintése képezi. Nevezetesen a tanórákon végezhető tevékenységek tömör bemutatása, az órákra és otthoni feldogozásra, gyakorlásra kiadható feladatok leírása. Végül egy tehetséges diák angol nyelvű szónoklatát írja le a dolgozat bizonyítékul arra, hogy a tehetség mennyire komplex. Ez a szónoklat egy országos versenyen hangzott el.50hutehetségfejlesztésangol órákonnyelvkreatív feladatokTehetségfejlesztés az angol órákonDEENK Témalista::Neveléstudomány