Revákné Markóczi, IbolyaRémiás, Flóra2013-05-022013-05-0220132013-05-02http://hdl.handle.net/2437/166495Dolgozatomban a hazai középiskolai pedagógusok véleményét kutattam a biológia, mint természettudományos tantárgy oktatásáról. Elsősorban a tantervek és kerettantervek alkalmazhatóságáról, hatékonyságáról kértem ki a véleményüket, mennyire tudják feldolgozni és értékelni ezeket a középiskolákban. Személyes tapasztalataikra voltam kíváncsi, valamint arra, hogy szerintük milyen módosításokra lenne szükség a tárgy oktatása terén a jövőben. Az irodalmi áttekintés után, saját kutatásom kiértékelése következik, statisztikai elemzést készítettem a pedagógusok által kitöltött kérdőívekről, végül összefoglaltam az eredményeket.  37hubiológiaoktatáskerettantervekPedagógusok véleménye a hazai biológiaoktatásrólDEENK Témalista::Biológiai tudományok