Balogh, RenátóCZÉRNA, VIVIEN GRÉTA2025-06-182025-06-182025-05-05https://hdl.handle.net/2437/393258A sportmarketing az utóbbi években különösen aktuálissá vált, mivel a modern társadalmakban a sport szerepe megnőtt, ami a sport gazdasági súlyának növekedésével jár együtt. Egyre több ember vesz részt a sportban, akár aktívan, akár passzívan, és ezáltal folyamatosan növekszik a sporttal kapcsolatos gazdaság teljesítménye.Ezen kívül a sport szerepe egyre inkább pozitív hatással van a társadalom különböző területeire, például az oktatásban és az egészségügyben, különösen a megelőzés terén.Témaválasztásom személyes indíttatású, hiszen rekreáció és életmód szakos hallgatóként a sport és az egészséges életmód népszerűsítése kiemelten fontos számomra.50huSPORTMARKETINGSPORTMARKETINGMARKETING A SPORTBANMARKETING IN SPORTSKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.