Földi, KataJámbrik, Anna Vivien2025-01-132025-01-132024https://hdl.handle.net/2437/384790A dolgozat átfogó elemzést nyújt a magyar matracvásárlási szokásokról, különös tekintettel a JYSK Kft. vásárlói döntési folyamatára. Célja, hogy feltárja, milyen tényezők alapján döntenek a vásárlók a matracok megvásárlásáról, és hogyan befolyásolja a döntésüket az értékesítők által nyújtott tájékoztatás. Az elemzés során a vásárlói döntéshozatal, információgyűjtés és alternatívák értékelése szakaszok, az online és személyes vásárlási élmény különbségei, valamint a fenntarthatósági szempontok szerepe kerül előtérbe. A kutatás primer (kérdőíves felmérés és szakértői interjú) és szekunder adatokra épül, amelyek rávilágítanak az információgyűjtés, az alternatívák értékelése és a vásárlói preferenciák sajátosságaira.64humatracJYSKvásárlási döntési folyamatinformációgyűjtésMatrac vásárlás vizsgálata Magyarországon a JYSK Kft.-nélAn analysis of mattress purchasing behavior at JYSK Ltd. In HungaryKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.