Balázs-Földi, EmeseDeák, Alexandra2024-01-182024-01-182023-12-08https://hdl.handle.net/2437/365205A dolgozat a köznevelési törvény fogalomrendszerére épül, kitér különböző jogi fogalmakra is. A dolgozat célja az volt, hogy több oldalról vizsgálja ezt a speciális élethelyzetet, így a közoktatás és a család szocializációs színteréről is olvashatunk benne. Az iromány 2.felében egy feltárási eszköz segítségével a magyar családokra fókuszálva vizsgálja az eltérő fejlődésű gyermekek életkori sajátosságait, szülők nehézségeit, lehetőségeit, illetve kitér a fejlesztő tanárok, szakemberek felkészültségére is.54huszocializációeltérő fejlődésű gyermekBTMN-es gyermekek helyzete és szerepe a családban, társadalombanDEENK Témalista::TársadalomtudományokHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.