Kiss, Virág ÁgnesKovács, SándorSzakály, Zoltán2018-04-022018-04-022016Táplálkozásmarketing. -3 : 2 (2016), p. 41-62. -Táplálkozásmarketing. - 2064-88392064-8839http://hdl.handle.net/2437/248973A fenntartható fejlődés értékei és az egészségtudatos életstílus elemzése középiskolás diákok körébenfolyóiratcikkopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM072910TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttps://mad-hatter.it.unideb.hu/portal/displayDocument/Szervezeti%20t%C3%A1rak/Kari%20t%C3%A1rak/GTK/Dokumentumt%C3%A1r/Tudom%C3%A1ny/Foly%C3%B3iratok/04_Kiss__Kov%C3%A1cs__Szak%C3%A1ly_A_fenntarthat%C3%B3_fejl%C5%91d%C3%A9s_%C3%A9rt%C3%A9kei_%C3%A9s_az_eg%C3%A9szs%C3%A9gtudatos_%C3%A9letst%C3%ADlus_elemz%C3%A9se_k%C3%B6z%C3%A9piskol%C3%A1s_di%C3%A1kok_k%C3%B6r%C3%A9ben.pdfDebreceni Egyetemi Kiadóhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/3/2/42021-10-09