2008-11-222008-11-229789639664531http://hdl.handle.net/2437/26258McCafri szállóigévé vált mondása szerint: "Egy vállalat menedzselésének mechanizmusa valójában nem túl bonyolult, ha képesek vagyunk megérteni a lényeget: termékeket, szolgáltatásokat kell előállítani és eladni valakinek, drágábban, mint amibe került. Ennyi az egész, kivéve még néhány millió részletkérdést." Ez az a néhány millió részletkérdés, amivel a menedzseri posztra kerülő szakembereknek boldogulniuk kell(ene). Ezek teljesen más természetűek, mint a szakmai (legyenek azok akár műszaki, gazdasági, oktatási, egészségügyi, kereskedelmi, szállítási stb.) problémák, és teljesen másfajta tudás birtokában oldhatók csak meg. Könyvünk e tudás megszerzéséhez kíván segítséget nyújtani.9789639664531http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibJPT00437057bibJPT00437057