Bogacsovics, GergőKoszta, Péter2025-06-262025-06-262025https://hdl.handle.net/2437/394808A dolgozat egy ügyességi játék fejlesztését mutatja be, amiben megerősítéses tanulással betanított ágensek küzdenek meg különféle akadályokkal. A kutatás középpontjában a megerősítéses tanulás, illetve a Unity játékfejlesztői platform áll. Részletes bemutatásra kerülnek az egyes pályák felépítése, az akadályok működése, illetve azok a játékmechanikák, amelyek alapvető részét képezik a programnak. Szó esik a Unity játékfejlesztői platform legfontosabb elemeiről és előnyeiről. A dolgozatban prezentálásra kerülnek a megerősítéses tanulás alapjai, illetve olyan megoldások, amelyek népszerűek ezen szakterületen. Kielemzésre kerülnek az ágens által elért eredmények a TensorBoard eszközzel készített ábrák segítségével.48huMegerősítéses tanulásÜgyességi játékÜgyességi játék fejlesztése Unity-ben megerősítéses tanulássalInformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.