Hegedűs, RolandNádházi, Fruzsina2021-04-192021-04-192021-04-18http://hdl.handle.net/2437/306130A játék a fejlődésünk során kulcsfontosságú, mégis az iskolai keretek között kikopik a mindennapokból és átveszi a helyét a tanulás. Az óvodából iskolába való átkerülés pont ezért megterhelő lehet a gyermekeknek, mivel az iskolakezdésig szinte csak játékkal töltötték el az idejüket. Ezt a váltást könnyebbé lehetne tenni számukra a tanórák során alkalmazott játékos tevékenységekkel. De nem csak alsó tagozaton könnyíthetjük meg vele a gyermekek tanulmányait, hanem felső tagozaton is ugyanúgy. A kutatás célja felderíteni és bemutatni, hogy a tanító/tanár végzettségű pedagógusok és a gyógypedagógusok ezeket a lehetőségeket hogyan használják ki a tanórák során, illetve hogy feltárja a játékos tevékenységek közötti különbségeket a két csoport között.52hugyógypedagógiaSNIjátékPedagógusok és gyógypedagógusok véleménye a játékos tevékenység tanórai használatárólDEENK Témalista::Neveléstudomány