Sebestyén, AttilaVarga, Dóra2018-04-182018-04-182018-04-16http://hdl.handle.net/2437/249733A záródolgozatom a FitBalance nevű magyarországi rendezvényről szól. Több eseményt is érint, de én legfőképpen az őszi és a tavaszi expójára helyeztem a hangsúlyt. A Bara Csaba főszervező során készített interjúra alapoztam, és ez az interjú segített mélyebben belelátni a rendezvény dolgaiba. Néhány téren hiányos a rendezvény, nem minden olyan fényes, ahogyan kívülről látszik. Ezeket a hiányosságokat is beleírtam, illetve próbáltam javaslatokat adni ezekre a problémákra. Hosszasan kielemeztem a weboldalát, a Facebook-oldalát és az Instagramját is, illetve kétszer részt vettem az eseményen.37hufitbalanceesernyőmárkabrandrendezvényeseményexpóA FitBalance mint esernyőmárka kialakulásaDEENK Témalista::Társadalomtudományok