Fehér, AndrásMayer, Boglárka Anna2025-01-132025-01-132024-10-29https://hdl.handle.net/2437/384847A szakdolgozatban különböző általam kiválasztott értékesítésösztönző eszközöket mutatok be, majd elemzem a fogyasztói megítéléseket. Kiemelten a hűségprogramokkal foglalkoztam a dolgozatban. A kutatás célja az volt, hogy megismerjem a fogyasztók hogyan viszonyulnak ezekhez az eszközökhöz, és melyeket részesítik előnyben. Az is célom volt, hogy kiderüljön a vásárlók inkább online vagy offline környezetben kedvelik-e ezeket az ösztönző programokat. Primer kutatásom kérdőíves megkérdezéssel történt, így jobban megismerhettem a preferenciáikat. Ezek mellett foglalkoztam az FMCG (gyorsan forgó, napi fogyasztási cikk) piacon létező hűségprogramokkal.53huvásárlásösztönzés, lojalitás, applikáció, FMCGHűségprogramok szerepe az értékesítésösztönzésbenThe role of loyalty programmes in sales promotionKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.