Sárváry, AttilaDobos, Erika2016-04-152016-04-152016-04-15http://hdl.handle.net/2437/224905Szakdolgozati témaválasztásomat elsősorban az vezérelte, hogy olyan kérdéssel foglalkozhassam, amely közel áll a személyes érdeklődésemhez, így nem volt nehéz eldöntenem, hogy a gyermekkori elhízás és a reklámok közötti kapcsolat témáját választom. Ez a téma azon kívül, hogy nagyon érdekes, aktuális és kiemelt jelentőségű is, így a mélyebb megismerése, feltérképezése megfelelő motivációt jelentett számomra. A gyermekek figyelmét felkeltő televíziós ételreklámokon nagyon sokat bosszankodtam már, hiszen általában magas zsírtartalmú, erősen sós vagy cukrozott ételek fogyasztására ösztönzik a fiatalokat. Ezért döntöttem első lépésben arról, hogy a témám bemutatása és a kutatásom során a televíziós ételreklámokra fókuszálok, illetve elsősorban az érintett fiatalok véleményét kérdezem meg.62huelhízásgyermekekA gyermekkori elhízás és a reklámok kapcsolataDEENK Témalista::Orvostudomány::Népegészségügy