Chrappán, MagdolnaKarczub, Csilla2017-01-092017-01-092016-12-19http://hdl.handle.net/2437/233733„Közösséget szeretnénk teremteni, amely közösség személyiségei által színes. Itt tanulhatja meg tanítványunk, hogyan illeszkedjék be egy közösségbe, később a társadalomba. Mindezek alapján válhat a tanuló kiegyensúlyozott, harmonikus személyiséggé egy demokratikus elvekre épülő iskolában. (…) A katolikus iskolának kötelessége vállalni a tanulók személyiségének keresztény szellemű formálását. Ennek érdekében felmutatjuk a szentek, ismert és elismert egyházi személyiségek által követésre méltó példákat. (…) Mindez elképzelhetetlen a fenntartó, a szülők és az iskola szoros kapcsolata nélkül. Velük együtt nevelhetünk egészséges szemléletű gyerekeket. Célunk tehát a szülők és az iskola közötti kapcsolat erősítése, a felvázolt programok fenntartói segítséggel történő megvalósítása.” / A Báthory István Katolikus Általános Iskola, Gimnázium és Szakgimnázium Pedagógiai Programjából/25huvallásegyháziiskolaiskolaiiskolán kívüliA vallásos szemléletű iskolai és iskolán kívüli tevékenységek hatásai a Báthory István Katolikus Általános Iskola, Gimnázium és SzakgimnáziumbanDEENK Témalista::Neveléstudomány