Sebestyén, AttilaPéterfi, Dániel2016-04-142016-04-142016-04-14http://hdl.handle.net/2437/224696Záródolgozatom témájául igyekeztem olyan anyagot kijelölni, melyben jártas vagyok és érdekel. Így esett a választásom az NBA-ben (National Basketball Association) lévő csapatokra, vagy, ahogy a tengerentúlon nevezik azokat: franchise-okra. Célkitűzésem, hogy rávilágítsak, hogyan viszonyulnak egymáshoz a sportszakmai teljesítményüket figyelembe véve a klub vagy csapatépítési filozófiák, illetve a márkaképződés és médiaképesség lehetőségeit elemzem. Kísérletet teszek arra, hogy összehasonlítsam, melyek azok a megoldások, vagy momentumok, amik meghatározzák a franchise sikerességét a pályán kívül, és azon belül is. Igyekszem a sportszakmai sikereket összeegyeztetni a márkával, és annak az ideológiának a felépülésével, amit sugároz a csapat a rajongók felé.43huNevezd meg! 2.5 MagyarországNevezd meg! 2.5 Magyarországnbakosárlabdamarketingkobe bryantNBA franchise-ok és dinasztiák kialakulása public relations szempontjábólDEENK Témalista::Társadalomtudományok