Soós, MihálySzegedi, Zsófia2021-10-222021-10-222021-10-22http://hdl.handle.net/2437/323349Szakdolgozatom témája a szálláskereső weboldalak marketingjének alakulása. Vizsgálom emellett azt is, hogy a COVID-19 milyen hatást váltott ki a turizmus ezen ágazatára, ennek megfelelően hogyan változtak a fogyasztói preferenciák. Célom megvizsgálni ehhez kapcsolódóan, hogy a turistákat milyen marketing tevékenységgel lehet hatékonyan megszólítani, elérni és vásárlásra ösztönözni. Szintén kíváncsi vagyok a turisták igényére a marketing módszerek kapcsán, mi az a módszer és eszköz, amivel elérhetőnek bizonyulnak és van-e eltérés a turisták igénye és a szálláskeresők gyakorlata között?59humarketingturizmusszállásszállásfoglalásCOVID-19A szálláskereső weboldalak marketingjeThe marketing of accomodation search websitesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány