Bakosné Kiss, Virág ÁgnesSándor, Szilvia2025-06-202025-06-202025-05-13https://hdl.handle.net/2437/393885A záródolgozat a Hajdúsági Sütödék Zrt. marketingkoncepcióját és közvetlen versenytársainak – a Fornetti, a Lipóti Pékség és a Balmaz Sütöde – marketingstratégiáit vizsgálja. A kutatás célja, hogy feltárja a sütőipar aktuális trendjeit, és javaslatokat fogalmazzon meg a vállalat fejlesztési lehetőségeire. A dolgozat rámutat, hogy a versenytársak eltérő marketingkoncepciót alkalmaznak: a gyorsaság, a prémium minőség és a helyi értékek kiemelésével. A Hajdúsági Sütödék prémium kategóriás Vitajó termékcsaládja jó alapot nyújt a cég piaci pozíciójának erősítésére. A szerző javasolja a termékcsalád kommunikációjának fokozását, új egészségtudatos termékek fejlesztését, valamint a fenntarthatósági és digitális marketingeszközök tudatosabb használatát. A dolgozat szerint a cég hosszú távú sikerének kulcsa az innováció, a hagyomány és a fogyasztói igényekhez való alkalmazkodás egyensúlyának megteremtése.26humarketingkommunikációpiackoncepciókmarketingkoncepciótermelési koncepciótermékkoncepcióA marketingkommunikáció fejlesztési lehetőségei a Hajdúsági Sütödék Zrt.-nél versenytárselemzés alapjánKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.