Polónyi, IstvánLengyel, AdriennIlyés, Noémi2011-10-262011-10-262011-102011-10-26http://hdl.handle.net/2437/115854Dolgozatom alapvető célja annak bebizonyítása volt, hogy a nemzetközi szabványok alapján felépülő minőségügyi rendszer nem teher, hanem segítség a cégek számára. Ehhez az ANALAB Kft. irányítási rendszerét elemeztem és értékeltem ki. A szakdolgozat tartalmaz elméleti áttekintést a minőségmenedzsmentről és a minőségirányítási rendszerekről, bemutatja a Kft. cégtörténetét, tevékenységi körét, felvázolja a vegyipar mai helyzetét, rávilágít a potenciális versenytársak erősségeire és gyengeségeire, valamint megvizsgálja a vállalat jelenlegi pénzügyi helyzetét. Ezenkívül bővebben jellemeztem a laboratórium által működtetett irányítási rendszert, hatékonyságát pedig vevői megelégedettség mérő kérdőívek segítségével ítéltem meg.65huminőségminőségügyi rendszerminőségmenedzsmentirányítási rendszervevői megelégedettségkérdőíves felméréskörnyezetelemzéscégtörténetpénzügyi elemzésAz ANALAB Analitikai Laboratórium Kft. minőségügyi rendszere és hatékonyságának megítéléseDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::GazdaságelemzésDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::VállalatgazdaságtanDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Pénzügyno_restriction