Lehota, JózsefGyenge, BalázsKomáromi, NándorLehota, ZsuzsannaRácz, GeorginaHorváth, ÁdámKönyves, ErikaTörőné Dunay, Anna2018-08-012018-08-012016Táplálkozásmarketing. -3 : 2 (2016), p. 3-18. -Táplálkozásmarketing. - 2064-8839. - 2064-88392064-8839http://hdl.handle.net/2437/255900A vendégelégedettség/elégedetlenség és panaszkezelés a magyar házon kívüli étkezési szektorbanfolyóiratcikkopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM074527TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttp://taplalkozasmarketing.com/1-consumer-satisfactiondissatisfaction-and-handling-of-complaints-in-out-of-home-eating-sector/http://dx.doi.org/10.20494/TM/3/2/12018-08-04