Kormos, JánosLudman, Judit2013-11-252013-11-252013-11-252013-11-25http://hdl.handle.net/2437/176990A világban egyre inkább nő a turizmus jelentősége és szerepe. Ehhez igazodnak az utazási irodák, szállodák és más, idegenforgalmi szolgáltatással foglalkozó vállalkozások, melyek gombamód sokasodnak, kínálatuk egyre szélesebb, bővebb. Mindez ahhoz vezet, hogy egyre inkább kiéleződik a verseny, ezért nélkülözhetetlen számukra a minél hatékonyabb kommunikáció, az aktuális trendek kiaknázása révén. A XX. században globális változások történtek, hatalmas információs és technológiai átalakulások mentek végbe. Mindezek a globalizációval együtt hozzájárultak, hogy egyre több ember ismerkedhessen meg a világgal személyesen is. Magyarországon a rendszerváltás jelentette az áttörést, innentől nyílt meg a világ a magyar emberek számára is, így végre szabadon utazhattak. Mindeközben megjelent az internet, ami nagyban megkönnyítette a későbbiekben az utazások szervezését. Mára a becslések szerint világszerte mintegy 2 milliárd ember használja rendszeresen az internetet, hazánkban minden második ember aktív internethasználó.51huturizmus, turizmusmarketingszálláshely szolgáltató, szálláshely összehasonlító oldalakAz internet, mint megjelenési felület a száláshely-szolgáltatók marketingtevékenységébenThe internet, as an advertising surface for the housing-providers' marketing activityDEENK Témalista::KözgazdaságtudományDEENK Témalista::Társadalomtudományokno_restriction