Karcagi-Kováts, AndreaTóth, Gergely2014-04-232014-04-232014-04-222014-04-23http://hdl.handle.net/2437/189716Szakdolgozatom témája két debreceni szálloda bevételét képező szállodai termékek vizsgálata. Az első néhány oldalon keresztül foglalkoztam a magyar szállodák történelmi hátterével. Ezt követően fogalmi meghatározásokat ismertettem, bemutattam a szállásszolgáltató helyek csoportosítási rendszerét. Külön figyelmet szenteltem a szállodai termékek több oldalról való vizsgálatára. Előzetes tájékozódás után az általam meghatározott összehasonlítási szempontok szerint kezdtem el vizsgálni a hotelek külső és belső tagozódását, szolgáltatásait, felszereltségeit. Az általam készített interjúk, táblázatok, és elemzések után részletes információt kaptam a szálloda bevételt képző termékekről. Ismertettem a szállodák által alkalmazott árakat kitérve, a szállodai szobákra, szobaárakat, csomagárakat, terem bérleti árakat, konferencia idején használatos árakat. Elkészítettem külön-külön a hotelek SWOT analízisét és javaslatokat tettem.60huszállodai termék, Centrum, LyciumA szállodai termékek bemutatása a Centrum Hotel*** superior és a Hotel Lycium**** példáján keresztülIntroducing hotel of products through the example of Centrum Hotel*** superior and Hotel Lycium****KözgazdaságtudományMarketing