Mező, KatalinVarga, Andrea2022-04-142022-04-142022-04-14http://hdl.handle.net/2437/330603A szakdolgozat bepillantást ad a játékosítás fejlődésébe, robotikával való kiegészülésébe, ad néhány ötletet. Amellyel rávilágít arra, hogy kis kreativitással is élvezhetőbbé, befogadhatóbbá tehetjük a tananyagot tanulóink számára, változatosabban fejleszthetjük tehetségígéreteinket. A dolgozatban található kérdőív többek között arra keresi a választ, hogy: A pedagógusok használják-e a játékosítást munkájuk során? Ha igen, milyen gyakran? Milyen hatással van a játékosítás a gyermekekre, tanulókra, hallgatókra? Hogyan hat ez a teljesítményükre, magatartásukra? Kérdőíves vizsgálattal készült.45hugamifikációtehetséggondozásGamifikáció a tehetséggondozásbanDEENK Témalista::Neveléstudomány