Bocsi, VeronikaBalogh, Barbara2020-04-222020-04-222020-04http://hdl.handle.net/2437/284284A szakdolgozatban a tanulásban akadályozott gyermekek intézményen belüli beilleszkedésével foglalkoztam. Összehasonlítottam az integrált és a szegregált intézmények közötti különbségeket és hasonlóságokat. A beilleszkedésen kívül a családok társadalmi és szociális állapotára is kitértem. Vizsgáltam a gyermekek kapcsolathálóját az iskolán belül, amely információt adott a beilleszkedésükről. Ezen kívül pedig a pedagógusi attitűdre is kis mértékben kitértem. Mindezen információkat felhasználva alkottam meg következtetéseimet és végeztem a kutatásomat.53hubeilleszkedéstanulásban akadályozott gyermekekszegregált intézményattitűdintegrált intézményekBeilleszkedési és tanulási lehetőségek integrált és szegregált intézmények tanulói számáraDEENK Témalista::Neveléstudomány