Kontor, EnikőTóth, Balázs2013-11-182013-11-1820132013-11-18http://hdl.handle.net/2437/176505Szakdolgozatom témája a kisvállalati marketing, melyet azért választottam, mert a kisvállalkozások egész életemben közel álltak hozzám. Jelenleg magam is egyéni vállalkozóként tevékenykedek, munkám során számos mikro és kisvállalattal kerülök kapcsolatba. A kisvállalatok esetében a marketing, mindig is egy kihívást jelentő kutatási téma lesz, hiszen a források, így a lehetőségek is szűkösek, kreatív eszközökre van szükség ezen a téren. Hazánkban sajnos az általánosan nehéz anyagi helyzet miatt a fenti állítás halmozottan érvényesül, Magyarországon egy kisvállalkozást sikeresen működtetni igazi kihívás nem csak marketing szempontból. A személyes kapcsolatok kiemelkedően fontosak kis cégek esetén, ebből kifolyólag kapcsolatteremtési módszerek, és tárgyalási technikák bemutatásra kerülnek. Dolgozatomban megpróbálok rávilágítani azokra a marketing lehetőségekre, eszközökre, amelyek segítségével a kisvállalati tulajdonos/menedzserek sikeresebbé tehetik cégüket, lehetőség szerint minél alacsonyabb befektetés mellett. Bemutatásra kerülnek kisvállalati termék és árpolitikai, disztribúciós, promóciós, PR módszerek. Az internetes marketing eszközök és lehetőségek - tekintve, hogy napjainkban már ez a legnépszerűbb hirdetési és promóciós felület - hangsúlyosabban kerülnek elemzésre.39hukisvállalatmarketingKisvállalati marketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vállalatgazdaságtan