Borbásné Botos, SzilviaCsákány, Bettina2020-05-112020-05-112020-05-07http://hdl.handle.net/2437/286796Szakdolgozatomban a digitális ügyfélkapcsolatokat viszgáltam a mikro-, kis-,közép és vagy vállalatok estében.Legfőbbképpen a CRM rendszer múködését és használatát viszgáltam az KKV szektoron belül.A CRM rendszer főbb jellemzőit, előnyeit és gyakorlati használatát.Az adatoknál a Európai Unió országait vizsgáltam, külön kitértem a Magyarországi és az EU-s átlagra. Vizsgáltama vállataok közötti integrált kapcsolattartást és a közösségi médiáből származó adatokat elemeztem.Külön kitértem a pályázati lehetőségekre is amit aa hazai KKV ki tud használni az IKT fejlesztésekre.40huügyfélkapcsolatinformációs rendszerCRMvállalkozásokDigitális ügyfélkapcsolatok statisztikai mutatószámai és ezek értékelése magyarországi vállalatok helyzetértékeléséhezStatistical indicators of digital customer relationships and their assessment on Hungarian enterprisesDEENK Témalista::Informatika