Berde, CsabaSzegő, Norbert2009-08-062009-08-0620092009-08-06http://hdl.handle.net/2437/88634Dolgozatom célja bemutatni, hogyan törekszi egy nagyvállalat napjainkban, a pici pozíció megtartása mellett, arra hogy azok az emberek, ügyfelek, akik ebbe a vállalatba fektették bizalmukat, minőségi szolgáltatást kapjanak. Hogyan törekszik az megfelelő szintű ügyfél-elégedettség elérésére, mit tesz meg ezért, hogyan oktatja, ellenőrzi, bírálja és motiválja az alkalmazottakat, a cél elérése érdekében. A Magyar Telekom Nyíltvégű részvénytársaság az egyik legnagyobb ügyfélkörrel rendelkező vállalat Magyarországon 1989-óta.55huMagyar TelekomügyfélszolgálatszervezéselmélettelekommunikációA Magyar Telekom szervezeti felépítése és a call-center működéseThe organization of Hungarian Telekom and work of the call centerDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány