Lövei-Kalmár, KatalinBelényesi, Ivett2015-11-102015-11-102015-11-10http://hdl.handle.net/2437/218007Szakdolgozatom témájaként a hajdúszoboszlói négy csillagos szállodák honlapjainak elemzését választottam, amelyhez személyes motivációk is közrejátszottak. A szállodákat földrajzi elhelyezkedésük és besorolásuk szerint választottam ki. A szakirodalmi részben elsőként egy átfogó képet alkottam Hajdúszoboszlóról a keresleti és kínálati oldaláról megközelítve, természetesen ismertetve a hajdúszoboszlói gyógyvíz sajátosságait, felhasználási lehetőségeit az országszerte híres Hungarospa fürdő történetével. Másrészről pedig a honlap elemzéshez szükséges ismereteket fogtam össze, be-tekintve a turizmus marketing világába. Az internet adta lehetőségeket ma már mindenki ki-használja, beleértve a szállodákat is, lépést kell tartani a világ technikai fejlődésével, ennek hiánya nagymértékű hátrányt eredményez a szolgáltatóknak. Felsorolva a látogatottságnövelő lehetőségeket köztük a keresőoptimalizálást, vagy éppen a fizetett keresőhirdetések fontosságát.44huhonlapelemzésmarketingszállodákA hajdúszoboszlói négycsillagos szállodák honlapelemzéseDEENK Témalista::Informatika::Információtechnológia