Mező, KatalinPapp, Beatrix2022-04-052022-04-052022-04-05http://hdl.handle.net/2437/330011A szakdolgozat a tanulási stratégiák kialakítását vizsgálja a tanulásban akadályozott tanulók esetében, továbbá a gyógypedagógusok által alkalmazott tanulási módszereket, eszközöket, tanulási stílusokat és tanulásszervezési eljárásokat. Ezenkívül a gyógypedagógus lehetőségei, szerepei is kifejtésre kerültek. A kutatásban arra kerestem a választ, hogy a gyógypedagógusok szerint melyik tanulási stratégia vált be leginkább a tanulásban akadályozott tanulók számára. Továbbá, hogy milyen tanulási stílusokat, módszereket, eszközöket, illetve tanulásszervezési eljárásokat alkalmaznak.61hutanulási stratégiáktanulásszervezési eljárásoktanulási stílusTanulási stratégiák kialakítása a tanulásban akadályozott tanulók esetébenDEENK Témalista::Neveléstudomány