Buda, AndrásRácsai, Lajos Imréné2021-04-192021-04-192021-04-16http://hdl.handle.net/2437/306118Szakdolgozatomban az ebesi általános iskola 2. osztályos tanulóinak a karantén oktatás idején elért eredményét vizsgáltam matematika tantárgyból. Összehasonlítottam a 3. osztály év eleji és a 2. osztály félévi felmérőjét. Megállapítottam, hogy a szorzó- és bennfoglaló készségek fejlődése elmaradt az elvárt országos átlagétól. A szülők és gyermekek által kitöltött kérdőívekből a karantén oktatás alatti tanulási szokásokat ismertem meg. A legtöbb nehézséget az idő- és a digitális kompetencia hiánya, valamint saját gyermekük motiválatlansága okozta a szülőknek. Ezeket az eredményeket pedagógiai munkám hatékonyságának, eredményességének növelése érdekében a későbbiekben fel fogom használni.58hukarantén oktatás2. osztályos matematikalemaradásA matematika tudás alakulása a karantén oktatás idején az ebesi általános iskola 2. osztályos tanulói körébenkarantén oktatás