Erdey, LászlóDocsa, Krisztián2007-07-202007-07-2020072007-07-20http://hdl.handle.net/2437/2691A diplomamunka, a témához tartozó fogalmak tisztázásával kezdődik, valamint egy elméleti áttekintéssel. Ezután az Unilever bemutatásával folytatódik, egészen a nagy világcégtől kiindulva, a nyírbátori gyár bemutatásáig. A logisztika és az Ellátó Lánc bemutatása során, külön kitérek a vállalat specifikus részekre is. A dolgozat legnagyobb részében a Vevőszolgálattal foglalkozok (Customer Service). Alapvetően 3 fő kategóriára szedtem szét (fogékonyság, flexibilitás, vevő kapcsolat), amelyet külön-külön elemzek. Dolgozatom zárásaként a főbb mutatószámokkal foglalkozok.42645934 bytesapplication/pdfhuvevőszolgálatUnileverlogisztikaEllátó LáncszemléletmódA Customer Service jelentősége az UnilevernélFogyasztói magatartásCostumer behavior.Nemzetközi üzleti vállalkozásokInternational business enterprises