Szathmáry, LászlóBarczi, István2025-02-222025-02-222024https://hdl.handle.net/2437/387386A szakdolgozatom az esport versenyek szervezésére készített mobilalkalmazás fejlesztési folyamatát mutatja be, amely Kotlin nyelven készült, és Android operációs rendszerre optimalizált. A projekt célja egy felhasználóbarát, skálázható és biztonságos platform létrehozása volt, amely támogatja a versenyek hatékony menedzselését. Az alkalmazás magába foglal egy intuitív felhasználói felületet, melyet a Jetpack Compose segítségével készítettem. Az adatok és felhasználói műveletek biztonságos tárolására és kezelésére integrált Firebase adatkezelést használtam. Ezeket a modern keretrendszereket az Android Studio segítségével könnyedén, és maximálisan ki tudtam használni. Az eredmény egy stabil, gyors és megbízható alkalmazás, amely képes kezelni a nagyszámú résztvevők által generált adatokat.48huMobilalkalmazásAndroidEsport versenyEsport verseny szervező Android alkalmazásInformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.