2008-11-182008-11-189632177797http://hdl.handle.net/2437/15399"A közoktatás egyik legnagyobb problémája az eltérő fejlettségű és tudású tanulók felzárkóztatása vagy fejlesztése. A kognitív képességfejlesztés ma már minden pedagógus eszköztárában helyet kap, éppen ezért, soha nem lehet elegendő azoknak a feladatoknak a száma, amik alkalmasak a képességek egyenkénti és globális fejlesztésére. A fejlesztési területek valójában azok a képességek/részképességek, melyek a sikeres tanuláshoz szükségesek. A gyűjteményben ezeket a részképességeket nagyobb egységekbe csoportosítva olyan feladatokat találunk, melyek elvégzésével - a megjelölt életkorban - remélhetően fejlődnek megcélzott részképességek, az ajánlott tevékenységekkel segítjük az ismeretek bővítését, a jártasságok és készségek kialakítását..." (Dr. Toda Ágnes, gyógypedagógus, klinikai gyermek-szakpszichológus, közoktatási szakértő) A fejlesztési területek valójában azok a képességek/részképességek, melyek a sikeres tanuláshoz szükségesek. A gyűjteményben ezeket a részképességeket nagyobb egységekbe csoportosítva olyan feladatokat találunk, melyek elvégzésével - a megjelölt életkorban - remélhetően fejlődnek megcélzott részképességek, az ajánlott tevékenységekkel segítjük az ismeretek bővítését, a jártasságok és készségek kialakítását..." (Dr. Toda Ágnes, gyógypedagógus, klinikai gyermek-szakpszichológus, közoktatási szakértő)9632177797http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+000002617423000002617423